20,7 kW güç üretebilen, 400 cc hacimli , dört zamanlı, tek silindir, sıvı soğutmalı, OHC motor bloğu, CV-Tech debriyaj kullanımı ile zorlu yol şartlarının üstesinden geliyor. Kullanılan Bosch EFI yakıt sistemi, motor gücünden taviz vermeden yakıt sarfiyatından tasarruf ettiriyor. Geliştirilmiş yeni motor bloğu sayesinde motorda üretilen aktarma gücü tekerleğe maksimum düzeyde iletilerek seri ve ani hızlanma imkanı sağlanmış oluyor.
2022 Fiyatı 108.430 TL
MOTOR
Motor Tipi Tek silindir, Dört Zamanlı, OHC
Motor Hacmi 400 cc
Silindir Çapı x Strok 91.00 × 61.50
Sıkıştırma Oranı 10.3:1
Maksimum Güç 20.7 kW at 7250 min-1
Maksimum Tork 31.1 N·m at 5500 min-1
Ateşleme Tipi ECU
Şanzıman Otomatik CVT, (H/N/R/P)
BOYUTLAR
Boyutlar (UxGxY) 2380 x 1100 x 1350
Yakıt Tankı Kapasitesi 15±1.0
Ağırlık 457kg
Maksimum Taşıma Kapasitesi 582kg
Frenler Ön/Arka Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön 25×8.00-12 (op. 25x8.00-12)
Tekerlek Ölçüsü Arka 25×10.00-12 (op. 25x10.00-12)
Soğutma Tipi Su Soğutma
0 Yorumlar